سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارشناس اطلاعاتی آمریکا: مبارزه دولت آمریکا با داعش نمایشی است

ارسال‌کننده : پرزیدنت در : 95/2/20 9:3 عصر

 

کارشناس اطلاعاتی آمریکا فاش کرد:

 

نظامیان انگلیسی با لباس‌ های عربی در مساجد

 

شیعه و سنی عراق بمب‌ گذاری می‌ کردند
 

 

یک روزنامه‌ نگار و کارشناس اطلاعاتی آمریکا فاش کرد، مبارزه دولت آمریکا با داعش «نمایشی» است، چون آمریکا از داعش حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و نظامیان انگلیسی نیز با پوشیدن لباس عربی، به طور متقابل در مساجد شیعه و سنی عراق بمب‌گذاری می‌کنند.


تاکنون در ارتباط با پیوند نزدیک آمریکا و انگلیس با پدیده تروریسم در منطقه خبرهای زیادی منتشر شده، به طوری که افکار عمومی جهان اکنون این قضیه را پذیرفته است.
اما در ارتباط با جزئیات و چگونگی این پیوند، اطلاعات اندکی در دست است و احتمالا گذشت زمان و انتشار کتاب‌های تاریخی، اسناد و خاطرات، ابعاد این قضیه را فاش خواهند کرد.
اما، طولانی شدن بحران‌های عراق و سوریه باعث شد که خود غربی‌ها دست به انتشار کتاب‌هایی در این زمینه بزنند و هرچند محدود، افشاگری‌هایی بکنند.
کتاب «حقیقت شوک‌آور در ورای ارتش ترور» تالیف «وین مدسن» روزنامه‌نگار و نویسنده و کارشناس امور اطلاعاتی و بین‌المللی که به تازگی منتشر شده، در چارچوب همین کتاب‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه مصری «اخبارالیوم» با انتشار بخش‌ هایی از این کتاب، حقایق شوک‌آوری را در ارتباط با تحولات عراق و منطقه برملا کرد.
بر اساس کتاب مدسن، آمریکا از داعش حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و در خاک قطر آنها را آموزش می‌دهد.
مدسن می‌نویسد که سفیر آمریکا در بغداد یک میلیارد دلار از حساب صندوق بازسازی عراق برای تشکیل گروه‌های تروریستی و سازماندهی این گروه‌ها در این کشور برداشت کرده است.

این کارشناس امور اطلاعاتی می‌نویسد، آمریکا از تروریست‌ها برای مقابله با دشمنان خود استفاده می‌کند و سازمان سیا نیز از این مزدوران مسلح و گروه‌های تروریستی به طور مخفیانه حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند. در کتاب فوق از کشورهای سوریه، عراق و افغانستان  برای فعالیت‌های جاسوسی و تروریستی آمریکا نام برده و تاکید شده است که مبارزه آمریکا با داعش، نمایشی است.

مدسن در ارتباط با انگلیس نیز نوشت، نیروهای انگلیسی در عراق با لباس عربی اقدام به بمب‌گذاری متقابل در مساجد شیعه و سنی می‌کنند و انفجارها را نیز به شیعیان و سنی‌ ها نسبت می‌ دهند.
عناوین مهم:

چیلکات: جنگ عراق اشتباه بود/ کوربین: این جنگ تجاوز نظامی بود

چلیکات پس از 7 سال تحقیق: دروغ تونی بلر انگلیس را به ورطه جنگ عراق کشاند

 




کلمات کلیدی : آمریکا، داعش، کارشناس اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، تروریسم، کتاب حقیقت شوک‌ آور در ورای ارتش ترور، تالیف وین مدسن، اخبارالیوم