سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنایات جدید دولت روانی آمریکا

ارسال‌کننده : پرزیدنت در : 93/4/29 5:12 عصر

گروه تروریستی داعش که با دلارهای دولت روانی آمریکا و حاکمان مریض عربستان سعودی ایجاد شد با یورش به منزل یکی از خانواده های بانفوذ شهر موصل، تمام اعضای خانواده و 24 نفر از مهمانان آنها را قتل عام کردند. اغلب میهمان ها، همکلاسی های دختر این خانواده بودند که در جشن فارغ التحصیلی او شرکت کرده بودند.

شبکه خبر: قتل عام دختران دبیرستانی به خاطر جشن فارغ التحصیلی

 

 


 

اسناد اسنودن فاش کرد:

آمریکا، انگلیس و موساد داعش را تشکیل دادند/ البغدادی یک سال زیر نظر موساد آموزش دیده است

 

 

بر اساس اسنادی که توسط کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا منتشر شده، رهبر گروه تروریستی داعش برای یک سال زیر نظر آموزش نظامی متمرکز موساد قرار داشته است.

به نقل از پایگاه خبری "گلوبال ریسرچ"، "ادوارد اسنودن" کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فاش کرد که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و موساد با همکاری یکدیگر گروه "دولت اسلام عراق و شام" [داعش] را تشکیل دادند.

اسنودن گفت سرویس‌های اطلاعاتی سه کشور، با استفاده از استراتژی که از آن با نام "لانه زنبور سرخ" یاد می‌شود، این سازمان تروریستی را تشکیل دادند تا قادر باشند تمامی افراط گرایان جهان را در یک جا جمع کنند.

اسناد آژانس امنیت ملی آمریکا به پیاده‌سازی اخیر استراتژی "لانه زنبور سرخ"، با تشکیل شعارهای اسلامی و مذهبی و با هدف حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی اشاره دارد.
بر اساس اسنادی که اسنودن منتشر کرده، تنها راه حل برای حمایت و پشتیبانی از کشور یهودی، "تشکیل یک دشمن در نزدیکی مرزهای آن است".

بر اساس اسنادی که منتشر شده، "ابوبکر البغدادی"، رهبر دولت اسلامی عراق و شام آموزش‌های نظامی متمرکزی را برای حدود یک سال نزد موساد داشته و در کنار آن نیز دوره‌های الهیات و فن بیان نیز داشته است.

گروه بین‌ الملل خبرگزاری تسنیم

 

انتشار اسناد و تصاویر جدید از کمک‌ رسانی آمریکا به تروریست‌ های تکفیری


به گزارش خبرگزاری فارس، گردان‌ های حزب‌ الله در عراق تصاویر ویدیویی تازه‌ای منتشر کردند‌ که نشان می‌دهد بالگرد‌ آمریکایی با پرواز در ارتفاع کم در منطقه «الآبار» که محل استقرار عناصر گروهک تروریستی داعش در شرق «فلوجه» است برای تروریست‌های داعشی مهمات ارسال می‌کند.

پایگاه خبری «سومریه نیوز» نیز در این باره گزارش داد که این ویدیو در تاریخ 5 فوریه جاری (16 بهمن) ضبط شده و بالگرد «شینوک» آمریکایی پیش از غروب آفتاب به دو خودروی وابسته به داعش نزدیک شده و اشیایی را برای آنها پرتاب می‌کند. فرود بالگردهای آمریکایی در مناطق تحت تصرف تروریست‌های داعش پیش از این نیز بارها تکرار شده است، پیشتر نیز یک بالگرد آمریکایی در یک ورزشگاه در فلوجه فرود آمده بود،‌ حضور بالگرد دیگری در منطقه «دخیله» وابسته به شهر «زرباطیه» مشاهده شده بود که گمانه‌هایی درباره کمک‌‌های تسلیحاتی آمریکا به داعش تحت پوشش ائتلاف علیه داعش مطرح شد و برخی نمایندگان پارلمان عراق از دولت این کشور خواستند تحقیقی در این زمینه صورت بگیرد. در مواردی که اسناد غیرقابل خدشه درباره این کمک‌ها رو شده است، کاخ سفید با جمله «اشتباهی فرستادیم» سعی کرده همکاری‌های خود با داعش را مخفی کند. به اعتقاد برخی کارشناسان، داعش با جنایات وحشتناکی که مرتکب می‌شود، در راستای اسلام‌هراسی گام برمی‌دارد، مسئله‌ای که غرب سال‌هاست در این مسیر قرار دارد!

 

یک مقام سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" گفت: نام داعش را این سازمان انتخاب کرد.

واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری سمای فلسطین نوشت: یک مقام سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" گفت: نام داعش را این سازمان انتخاب کرد که کلمه اختصاری اصطلاح خدمات سر‌ّی سازمان اطلاعات اسرائیل است.

وی که نامش فاش نشده؛ با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته سازمان اطلاعات اسرائیل است، افزود: اسرائیلی‌ها نتوانستند نامی مانند موساد برای داعش بیابند به همین سبب نام عربی برای آن انتخاب شد که بیانگر تبعیت این شبکه از اسرائیل است.

این مقام صهیونیست گفت: موساد این اسم را طی نامه‌ای به سازمان اطلاعات انگلیس پیشنهاد کرد.

داعش در ماه آوریل سال 2013 میلادی تشکیل شد.

داعش ابتدا این گونه معرفی شد که از ادغام بین « دولت اسلامی » وابسته به شبکه القاعده که اکتبر سال 2006 میلادی به وجود آمد و گروه تکفیری مسلح در سوریه معروف به «جبهه النصره » تشکیل شده بود اما این ادغام را که ابوبکر بغدادی یکی از سرکرده های « دولت اسلامی عراق » اعلام کرد به سرعت از سوی جبهه النصره تکذیب شد.

پس از گذشت دو ماه از این قضیه ایمن الظواهری سرکرده شبکه القاعده دستور داد این ادغام ملغی شود اما بغدادی این روند را ادامه داد تا اینکه دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) به یکی از گروههای تروریستی اصلی تبدیل شد که در سوریه و عراق آدمکشی و ویرانگری می کند.

داعش حروف اختصاری « دولت اسلامی عراق و شام» است و هر کس از کلمه داعش استفاده کند هفتاد و پنج ضربه شلاق مجازات اوست.

داعش یک گروه مسلح تروریستی است که اندیشه سلفی تکفیری را پیشه خود کرده است .

 

مطالب مرتبط:

 

- رئیس سابق آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا گفت: داعش و القاعده را ما به وجود آوردیم

- افشای اطلاعات جدید درباره نامگذاری "داعش"

- اعدام دختر جوان با سیم فلزی توسط تروریستهای استخدامی دولت آمریکا

 




کلمات کلیدی : سفارت مجازی آمریکا، دولت روانی آمریکا، جنایات داعش، گروه تروریستی داعش