سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلیس آمریکا بیش از تروریستها آدم کشته

ارسال‌کننده : پرزیدنت در : 93/12/19 9:53 صبح

بر اساس آمار رسمی F.B.I (اف‌ بی‌ آی)

خطر پلیس آمریکا برای مردم 58 برابر بیشتر از تروریست‌ هاست

 

آمارهای جدید منتشر شده از سوی اف‌ بی‌ آی نشان می‌دهد که خطر کشته شدن شهروندان آمریکایی توسط یک مأمور پلیس 58 برابر بیشتر از خطر کشته شدن آنها توسط یک تروریست است.

سایت رسمی سفارت مجازی آمریکا در تهران


طی سال گذشته میلادی قتل‌های هدفمند سیاهان و خانه به دوشان از سوی پلیس آمریکا و سپس تبرئه پلیس‌های قاتل بار دیگر آتش  اعتراضات را در سراسر آمریکا شعله ور کرد و مردم در اعتراض به نژادپرستی پلیس و دستگاه قضایی این کشور مدعی حقوق بشر و آزادی، به خیابان‌ها ریختند.

اعتراضات علیه نژاد پرستی پلیس در سراسر آمریکا بعد از آن شدت گرفت که  دستگاه قضایی آمریکا پلیس قاتل  «اریک گارنر» یک دستفروش سیاهپوست مبتلا به آسم را تبرئه کرد و این در حالی بود که افسر سفیدپوست قاتل گارنر دستانش را به دور گردن این دستفروش سیاهپوست حلقه کرده بود و هیچ توجهی به او نداشت که می‌گفت «نمی‌توانم نفس بکشم». چند روز بعد از این حادثه گارنر جان خود را در بیمارستان از دست داد. پیش از وی نیز هیئت منصفه فرگوسن پلیس قاتل مایکل براون را تبرئه کرده بود.

 

سفارتخانه مجازی آمریکا در ایران

 

قتل پی در پی سیاه‌ پوستان به دست پلیس آمریکا و رفتار تبعیض آمیز نظام قضایی این کشور با شهروندان بار دیگر نشان  داد که نژادپرستی در نظام سیاسی و قضایی آمریکا نهادینه شده است.
آمارهای جدید و رسمی «اف‌ بی‌ آی» اما نشان می‌دهد اوضاع در این زمینه بسیار وخیم‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود. در حالی که پیش از این احتمال کشته شدن شهروندان آمریکایی توسط پلیس 8 برابر بیشتر از آن بود که توسط یک تروریست در حملات تروریستی کشته شوند، این آمارها نشان می‌دهد این رقم اکنون به بیش از 58 برابر افزایش یافته است.
اطلاعات جدید منتشر شده توسط اف‌ بی‌ آی نشان می‌دهد تقریباً در مدت ده سال گذشته به‌طور میانگین هر سال 928 نفر در آمریکا توسط مأموران پلیس کشته شده‌اند که این رقم 545 نفر بیشتر از آمارهای اولیه‌ای است که توسط اف‌بی‌آی منتشر شده بود.

هیچ الزام قانونی برای اداره‌های پلیس آمریکا وجود ندارد تا اطلاعات مربوط به تیراندازی به‌سوی قربانیان خود را ارائه کنند ولی برخی اداره‌های پلیس به‌صورت داوطلبانه این اطلاعات را در اختیار اف‌ بی‌ آی قرار می‌دهند. اف‌بی‌آی پیش از این اعلام کرده بود که هر سال به‌طور میانگین 383 نفر در آمریکا توسط مأموران پلیس کشته می‌شوند.


ایندیپندنت: پلیس آمریکا در سال جاری فقط 9 روز آدم نکشته است!


طبق آمار روزنامه ایندیپندنت در سال 2015 فقط 9 روز به عنوان «روزهای پاک» که در آن پلیس آمریکا شهروندان خود را نکشته است، وجود دارد.


در تاریخ آمریکا، کشتارهای بی‌سابقه و تکان‌دهنده‌ای به ثبت رسیده است طوری که این کشور را به مقام نخست در «کشتار مردم» رسانده است. در سال 2015 هم این کشور همچنان گوی سبقت را از رقیبان ربوده و با 318 فقره کشتار دسته‌جمعی بار دیگر نام خود را بر جریده تبهکاری ثبت کرد. از ابتدای سال 2015 در 45 مدرسه مختلف در سراسر آمریکا نیز تیراندازی روی داده است.  فرهنگ مملو از خشونت حاکم در خانواده‌ها و آموزشگاه‌های پلیس آمریکا، موجب شده که پلیس به جای آنکه حافظ جان و امنیت مردم آمریکا باشد، همانند یک «ماشین آدمکشی» در قبال مردم خود عمل کند. اما روزنامه ایندیپندنت اخیرا آماری منتشر کرده است که بیشتر از اینکه ناراحت‌کننده باشد، «شوک»برانگیز است.
به گزارش مشرق به نقل از روزنامه ایندیپندنت، «از ابتدای سال 2015 تاکنون 1011 نفر از مردم آمریکا به ضرب گلوله «پلیس» این کشور کشته شده‌اند. طبق آمار روزنامه ایندیپندنت، فقط 9 روز در سال 2015 به عنوان روزهای پاک که در آن پلیس آمریکا شهروند خود را نکشته است وجود دارد یعنی شنبه 10ژانویه(20 دی)، سه‌شنبه 20ژانویه(30 دی)، یکشنبه اول فوریه(12 بهمن)، چهارشنبه18 فوریه(23 بهمن)، شنبه28 مارس(8 فروردین)، جمعه اول می(11 اردیبهشت)، شنبه 9می(19 اردیبهشت)، دوشنبه 18 می(28 اردیبهشت)، و شنبه 24 می(3خرداد). نژادپرستی در آمریکا ریشه‌دار است و رئیس‌جمهور آمریکا نیز اخیرا به این امر اعتراف کرد. «اوباما» گفت: «هیچ سیاهپوستی نیست که در آمریکا به چشم گناهکار به او نگاه نشده باشد.» وی همچنین مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی اعتراف کرد، از سپتامبر(شهریور) 2001 تا کنون، نزدیک به 400 هزار نفر از مردم این کشور به دلیل وجود ناامنی‌های داخلی - نه حملات تروریستی- با سلاح گرم کشته شده‌اند. این عده از سوی القاعده و داعش یا حتی پلیس آمریکا به قتل نرسیده‌اند بلکه، مردم آمریکا خود یکدیگر را به گلوله بسته و به قتل می‌رسانند. به گفته «اوباما»، دلیل این همه ناامنی این است که در جامعه بیمار آمریکا خریدن سلاح راحت‌تر از تهیه سبزیجات و کتاب است. این حجم کشته که به اندازه جمعیت شهری مثل کلیولند یا میناپولیس آمریکاست، جدای از افرادی است که با سلاح سرد به قتل رسیده یا از سوی پلیس نژادپرست این کشور کشته شده‌اند.




کلمات کلیدی : سفارت مجازی آمریکا، دولت روانی آمریکا، سفارتخانه مجازی آمریکا برای ایرانیان، جنایات پلیس آمریکا، پلیس وحشی آمریکا